Pages

Iklan Percuma 5jam

Blink2,Blink2
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, December 14, 2010

Menonton ASTRO di kereta anda secara LIVE

[Nak best lagi pasang LED TV dalam kereta]


Ok entry kali ni adalah berkisarkan teknologi yang semakin hari bagaikan cendawan yang tumbuh selepas hujan, lagi pun sekarang ni pun musim hujan kan. Sebenarnya tak tau mula-mula on laptop ni nak buat entry ape, idea dah tepu waktu cuti-cuti sekolah macam ni tak dapat nak jumpe anak-anak murid kan.hehe....

[sumber: wirespot]
Pernah tak anda semua terfikir untuk menonton ASTRO secara LIVE di dalam kereta anda, nak tengok game MU vs ARSENAL ke kat ESPN, tengok Mari Menari ke yang tengah ditayangkan kat Astro sekarang ni. Ok kalau dulu mesti anda semua terfikir macam mana nak letak decoder tu dalam kereta dengan piring Astro tu kan.

Tapi sekarang ni dah ada jalan penyelesaiannya, di mana ada satu company technology dari South Korea yang tengah heboh berkaitan perang sekarang ni kan. Anda perlulah untuk menggunakan produk daripada SELFSAT ni untuk menonton Astro di dalam kereta. Tapi bukan free tau, sama juga macam subscription yang kita buat kat rumah tu, cuma berbeza adalah dari segi antenna sahaja. Tak cantik la kan kalau pasang piring yang dekat rumah tu atas bumbung kereta, macam kereta Back to The Future pulak kan.
[Sumber : selfsat.com.my]


Apa yang perlu korang buat adalah kene install Astro decoder, power inverter dan AV systems untuk  complete installation. Kos bagi antenna SELFSAT ini ialah RM2299 sahaja,tetapi tidak termasuk dengan installation fees la.

So ape lagi, bagi yang tak nak miss rancangan-rancangan kegemaran anda pergi lah install SELFSAT ni di kenderaan anda ya. Enjoy your movie....
SILA LIKE
www.tips-fb.com

2 comments:

Anonymous said...

seri takut kalau pasang nanti jpj saman. alasannya akan menggangu konsentrasi sewaktu memandu.

Papa Ely said...

seribahasa: pasang la screen kat sbelah belakang jer.so driver tak nampak.hehe...

Post a Comment