Pages

Iklan Percuma 5jam

Blink2,Blink2
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, December 12, 2010

Cinta Monyet


Apa komen anda? Terpulang kepada anda yang menilai. Saya terima gambar ni dari seorang rakan melalui email. Cerita kawan saya tu yang pelajar perempuan ni ditemui telah menghantarkan surat cinta kepada kekasihnya.

Masih lagi dibangku sekolah tapi berjiwa sensitif seperti orang dewasa. Apa pandangan anda itu terpulang pada pendirian masing-masing.:)
SILA LIKE
www.tips-fb.com

10 comments:

Amirul Faiz Abd. Razak said...

Saya rasa, budak yang tulis surat tu, terlalu banyak tengok TV agaknyer.

Liquid said...

hee tak pandai eja dgn betul lagi pn dh pndai bercinta eh....

Entis Sutisna said...

terlepas dari isi tulisan tersebut..
saya menyukai tampilanya..
dan sesungguhnya dia kreatif sangat..
makasih.

Fontonk said...

orang skrg dah pakai sms dah.
zaman bila bagi surat? hahaha

Belalang Hijau said...

dari kecik dah d asuh dan slalu tgk org berkasih syg depan mata...sebab tue jd mcm tue...
bukan buak tue jer,suma budak2 skrg mcm tue kot...

hee

Cempakamelati said...

Hmm bebudak sekarang ni..sekolah rendah lagi dah bercinta..

Mohd Yusoff said...

kelakar plak bila bacanya, lawak-lawak... apa2 pun itulah budak-budak zaman sekarang terlalu advance... kita sebagai org tua kena beri tunjuk ajar kepada mereka....

YOUsoF said...

saye Yusof sokong pendapat Yusoff! ;)

*Kalau betul², kesian budak ni dah jadi dewasa sebelum masa.
Kalau rekayasa, cerita ni agak kelakar dan bikin semput sekali baca sebab ade empat titik je ;D

sayapmalam.com said...

biasa la cinta monyet masa zaman sekolah dulu..siap kirim-kirim surat..malu-malu kucing..nak jumpa pun berteman..tapi zaman sekarang dah tak macam dulu..lebih berani

Nor Hafiza binti Ismail said...

tq kwn2 atas komen yg diberikan...caya r

Post a Comment